2010. szeptember 12., vasárnap

Elmaradások:




1.Képek a táborozasrol:


















2.Még egy kis beszámolo:
Még most is a hatása alatt vagyok annak az estének amikor a táborban megtérni akaro gyerekek visszamaradtak imádkozni
Én külön imádkoztam a fiukkal , nagyon különleges és öszinte imákat hallhatam minden bünt készek voltak öszintén megvallani Istennek ....olyanok kell legyünk mind a kisgyermekek....nem hiába nondja ezt nekünk Istenünk . Akkor értettem meg igazán azt az igeverset.
Mi nagyobbak,ugynevezett felnötek sokat foglalkozunk azzal, hogy mit mondanak masok , meg tul sok mi lesz ha .... kérdés merül fel bennünk még akkor is amikor imadkozunk és nem vagyunk sokszor emiatt öszinték Istenhez nem merjük kimondani hibankat , bűneinket imáirankba mert nem arra figyelünk hogy mit szol ehez Isten hanem arra hogy mi lesz ha mas is megtudja ,de Isten tudja .
Imádkozzunk azokért a gyerekekért akik visszamaradtak imádkozni hogy tovébra is maradjanak Istennel ilyen öszinték és hogy döntésük egy életre szóló legyen.

3 megjegyzés: