2010. december 4., szombat

Péntek

A péntek egy nagyon különleges alkalom volt számomra megtartottam életem első óráját. Igaz , hogy biológia órát tartottam és a lecke sem volt valami könyű de nagyon jo érzés volt.
Úgy kezdödött az egész , hogy az osztályfönököm felajánlotta számomra,hogy megtarthatok egy órát helyette amit ö majd kiértékel. Nagyon nagy örömmel válaltam a feladatot .... csütörtökön lecketervet készítettem, meg jegyezetet és másnap azon a különös pénteki napon kiderült hogy a 10. osztálynak kell biológia órát tatanom,szóval így történt ...
Az órát mint minden jó tanár névsorolvasással, hiányzok beirásával keztem ez egy külön elmondhatatlan élmeny volt számomra ...aztan jött a lecke magyarazasa ami "A kérödzö állatok emésztésétről" szólot(ez egy kicsit nehéz volt mivel nem készülök biológusnak:P) aztán lassan eljött az óra vége és kicsengetés elött megkertem a "diákjaimat" ,hogy mindenki névtelenül írja le egy lapra véleményét az óráról.Jó volt ezeket a veleményeket olvasni bátóritó volt számomra a jövöre nézve.
ISTEN ajándéka volt ez a lehetöség számomra és hiszem hogy nem volt véletlen , mert ezzáltal Isten megakarta bennem erösíteni az elhívást

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése