2010. augusztus 7., szombat

Imakérés + egy kis beszámotló

Elöször is kezdném az imakéréssel: auguszt 23. - án nehéz anyagi helyzetben lévő gyerekekkel megyünk táborozni , ami 31.-én ér véget. Szóval jól fogna néhany ima ezekért a gyerekekért és érettük is :) hogy megtudjuk szervezni , a szervezés egy kicsit most nehezebb mint máskor ,bizonyos okok miatt (na de az okokat nem szeretném részletezni) . Öt helységből vannak a gyerekek: Böződ, Erdőszentgyörgy, Gyulakuta, Kelementelke és Balavásár. Összesen 32 gyerek.
Mid az öt helységben csodálatos gyerekek vannak, öröm és áldás velük foglalkozni,énekelni, imádkozni és játszani is:D


Na most jöhet egy kis beszámolás az elmúlt hetekről , hát nem is tudom mivel kezzem .... talán csak két dolgot említenék meg nagyon röviden az egyik az hogy Isten figyelmeztetését élhettem át: épp Böződről érkezve haza amikor befordultam az utcánkba megcsípett egy darázs és kiderült, hogy alergiás vagyok a csípésükre a vérnyomásom hirtelen összeomlott 80 alá zuhant és egyre rosszabul lettem , majd a sürgöségiosztályon kötottem ki ahol kaptam egy injekciot , hogy könyeben lélegezzek mert az is nehezen ment, de Isten velem volt és megmetett az Ö örzö és figyelmeztetö szeretetét láthattam meg , bármenyire vagyunk fiatalok mindig készenkel legyünk Isten hivására. A másik fontos esemény az életemben az volt, hogy már nagykoru lettem, szavazhatok meg minden na... :P
IMÁDKOZZUNK A TÁBOROZÁSÉRT, a táborozasról még fogok írni és a gyerekekről is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése